SKOR SKOR SKOR !!!

Idag köpte jag två par skor på H&M. Ett par grå/vit randiga och ett par vita. tygskor båda två.
Jag fick dem för mindre 180spänn tillsammans! Det kallar iallafall jag billigt. Imorrn ska jag in dit igen och kanske köpa en plånbok och en handväska. Vill ha en stor svart plånbok och en svart handväska i skinnimmitation. Inget äkta skinn här inte!
 
Sedan har jag även funderat på att köpa nya trosor.. Hoppas att jag kan hitta några sköna imorrn. Åker kanske in lite tidigare om jag inte har annat för mig, som t.ex att gå på loppis här hemma! Men jag vet inte om dom öppnar två eller fyra, därför går jag en promenad imorrn på morgonen!

Helgen kommer användas till att packa,rensa och städa. Hoppas på att jag kan få flytta över saker till lägenheten inom några veckor så det är bäst att vara förberedd.
Annars ska jag sitta här och hoppas på fint väder, shopping imorrn och en myys helg!

Hoppas alla där ute oxå får en mysig helg! vad är era planer?? någon som har tips på saker man kan fördriva tiden med?

PoK!

Kommentarer
Postat av: JONNA!

sv; hehe ! :>

tack så mkt! :>

detsamma!

2008-06-26 @ 00:18:48
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0