Flytta hemifrån..

Om två veckor är det dags. Då flyttar jag hemifrån :)
Vi får se hur fort det går med att göra iordning lägenheten och allt. Men jag antar att det kommer att ta ett tag..
Jag är väldigt taggad och intresserad av att måla och inreda och jag har min kompis til hands som gärna hjälper mig. Så vi ska nog kunna fixa allt tillsammans! Hoppas att det blir bra.
Jag vill ha rött i vardagsrummet-trots att det sägs att man blir aggressiv av rött.(mormor sa att jag behöver det)
Sedan kanske latte i hallen och vitt i köket.
Badrummet vet jag inte om det går att måla för det är..vad man nu ska kalla det .. "plastväggar" där så det kan blir svårt.

Sen har jag massor av saker jag vill göra så vi får se hur det går med allt!
Uppdaterar säkert om hur allt händer och vad som händer.
Har ni tips till flytten? kommentera gärna :)
Pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0